Kız Arkadaş Bulma

Gizem ben. Selamlar. Kız arkadaş bulma konusunda görüyorum ki pek çok kişi konulara yorumlar yazıyor. Tabi ki günümüzde kız bulma noktasında öyle her şey yapılamıyor. Yani bir bayan ile nasıl konuşması gerektiğini bilmeniz şart. Saygı, efendilik ve güven her bayanın önem verdiği kriterlerin başında gelmektedir. Bunun dışında hitap şekliniz de önemli yani. Yaşım 26. Aslında evlilik üzerine konu açmak isterdim de şu an buna hazır olmadığıma karar verdim. Haliyle kız arkadaş arıyorum diyenler için bakalım umarım güzel bir sohbete başlarız. Tabii öyle biri çıkar ki karşıma tüm fikrimi değiştirir ben evleniyorum da diyebilirim yani neden olmasın hayat sürprizlerle dolu değil mi zaten.

Ücretsiz Kız Arkadaş Bulma

Arkadaşlar kız arkadaş bulma siteleri üzerinden çokça vakit geçirdiğinizi biliyorum. Kendinize göre birini bulamamak bence kötü bir duygudur. Ya da ne bileyim kafa dengin derler ya hani. Ben bu zamana kadar sevgililerimden hep aşk gördüm. Çok sevdiler beni. Yani aynaya bakınca sevilmeyecek biri değilim hani. Bunu anlamanız için önce güzelce sohbet etmemiz lazım. Aynı zamanda tanışmak maksadıyla birbirimizi görmemiz de sanırım önemli. Telefondan görüntülü konuşmayı ilk aşamada uygun görüyorum ben. Ama bu durum sadece bana mesaj atacak olanlar için geçerlidir.

Kız arkadaş arıyorum diyenlere bazen şaşırmıyorum. Çünkü bir bayana nasıl açılmak gerekir falan bunları bilmek lazım. Diyorum ya hiç bir bayan güvenmediği giyimini kuşamını beğenmediği bir erkekle iletişim kurmaz. Her kadın bakımlı erkek ister. Konuşmasını bilen davranmasını bilen. Mesela ben her selam verene merhaba demem. Bir bakarım bu ciddi mi ya da benden neler talep edebilir diye. Onun dışında erkek arkadaşıma güvenmem gerekiyor. Her an yanımda olması da şart değil ama ağladığımda en azından yanımda olmasını dilerim. Benim öyle çok büyük kriterlerim yok. Duygusal biriyim. Heyecanı severim. Bir de gezmelerim var. Her yaz yerimde duramam ben arkadaşlar. İlla bir yerlere gitmem gerekir. Yalnız biri olduğum için içimden gelmiyor. O zaman mesajlarınızı yazın da tanışalım. Belki tatile birlikte çıkarız ne dersiniz?

Kız Arkadaş Arıyorum

Güzel kız arkadaş arıyorum diyenler de burada mı acaba? Ya da güzellik kriterlerinizi sıralayabilir misiniz benimle? Bu süreçte güzellik falan geçici şeyler ama önemli durumlar bunun farkındayım ben. Her neyse mesajlarınızda bunun da yanıtını bekliyorum kesinlikle. Yaşamdan heyecan duymak güzeldir ama doğru kişiyle arkadaş olursanız güzel gelir. Başkası gelir zindan eder buna izin vermemek gerekiyor sanırım.

Yaşımız da ilerliyor. Doğru kişiyle bir araya gelmek ne güzel olurdu gerçekten ya. Hani derler ya gözden ırak, gönülden de ırak. Ya ben buna inanmıyorum. Dedim ya doğru kişiyi bulursanız mesafeler önemsiz kalıyor. Hiç yaşamadım ama öyle düşünüyorum. Her zaman hayırlısını istiyorum orası da ayrı mesele. Evlilik falan da aklıma geliyor tabi ki. Sabırla beklemek zorundayız. İnsanların bakış açıları farklı, değişebilir, değişmeyebilir. Ama biriyle karşı karşıya geldiğiniz zaman gerçekten de insan çok güzel düşüncelere sahip olabiliyor. Aman ya çok uzattım sanki. Mutlaka mesajlarınızı bekliyorum tekrar hatırlatmak istedim. Aksi durumda yorumlardan telefon numaramı vermeyeceğimi de unutmayın. Haydi şimdilik görüşmek üzere.

Size Yakın İlanlar

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir