İtalya Evlilik İlanları

Senem ben. İtalya evlilik ilanları konusunda arayış içinde olanlar için burada olduğumu söylemek isterim. Ben 29 yaşındayım. Roma’da oturuyorum. Ailemle kalıyorum. Üniversite için buraya gelmiştik. Kaldık artık. Ama bilemiyorum ben ya her yaz döneminde gelirim İstanbul’a fakat bu sene gelemedim. O yüzden ilanımı açmak istedim. Her şeyin hayırlısı diyorum öncelikle. Hayırsız olacaksa zaten Allah hiç bir şeyi nasip etmesin. Ama birini de bulmam lazım. Evlenmek için tabi. Önce arkadaş olmanın daya doğru olacağı kanısındayım. Doğrudan hemen evlenmek bana göre değil. Bir birimizi tanımak ısınmak alışmak..  Zaten sanmıyorum ki böyle bir arkadaşlık yaşanmadan evlenmek isteyenler olsun. İtalya evlilik ilanları da genelde buradaki genç ve güzel bayanlar tarafından açılıyor. Şimdi sıra bende.

İtalya’da Evlenmek İsteyen Bayanlar

İtalya’da evlenmek isteyen bayanlar her zaman var. Asıl önemli olan doğru kişiyi bulmak. Bu tıpkı doğru erkeği bulmak gibi. Bunun dışında insanların evliliğe bakış açısını da çok merak ediyor. Gerçekten sevmeden önce insanlar birbirine alışabilir mi ya da arkadaş olabilir mi inanın bilmiyorum. Yaşayıp göreceğiz işte. Bakalım ya ben inanıyorum ama doğru aşkı bulacağıma. Bu yüzden mesaj atarken lütfen rica ediyorum kendinizi tanıtın ve aşka verdiğiniz değerden bahsedin. Ya mesaj atanlara numaramı veriyorum ama önce anlamlı bir mesaj okumak istiyorum nedense.

İtalya Evlilik İlanları Arıyorum

Şimdi arkadaşlar Türkiye’ye dönmek de istiyorum kalıcı olarak. Ama sevgilim olmadan dönmenin bir anlamı yok diye düşünüyorum neden bu düşünce oluştu bende bilmiyorum ama sanırım bu benim için bir amaç olacak. Yani buraya kuru kuruya dönmek amaçsız olmak sanırım bana bir şey ifade etmiyor gibi.

Gerçi her yaz oradayım falan ama şöyle güzel bir yerde evim olsa, harika bir sabaha uyansam kötü mü olurdu? Evlenmek için elimden geleni yapmak da istiyorum. Her zaman iyiyi ve güzeli arıyorum. Aşk olmasa da hayat çekilmiyor ki arkadaşlar yanlış mıyım bu konuda? Canımı da çok sıkmak istemiyorum neyse ya mesaj atın da dönelim konuşalım arkadaşlar. Şimdilik ben kaçar. Umarım en kısa zamanda görüşürüz. Mesajlarınızı heyecanla bekliyorum

Size Yakın İlanlar

  • 10000
    Romanya Evlilik İlanlarıSelamlar Sultan benim ismim. 30 yaşındayım. Romanya evlilik ilanları konusunda ben de burada…
    Tags: evlilik, ilanları, gerçekten, numaramı, burada, var, mi, olsa, mesaj, bakalım
  • 10000
    İsviçre Evlilik SitesiArkadaşlar iyi günler dilerim. İsviçre evlilik sitesi konusunda uzun süredir arayış içindeydim ve…
    Tags: evlilik, güzel, arkadaş, zaten, bakalım, burada, arıyorum, isteyen, evlenmek, bayanlar
  • 10000
    İtalya Evlilik İlanlarıSenem ben. İtalya evlilik ilanları konusunda arayış içinde olanlar için burada olduğumu söylemek…
    Tags: italya, evlenmek, doğru, mesaj, evlilik, ilanları, önce, bayanlar, istiyorum, arkadaşlar
  • 10000
    Belçika Evlilik İlanlarıSude ben. Belçika evlilik ilanları konusunda kendimle ilgili bazı şeyler paylaşmak istedim. Evet…
    Tags: evlilik, mesaj, ilanları, böyle, burada, değil, şimdilik, mi, yok, evlenmek

Mesajlar


  1. Merhaba Turan ben 30 yaşındayım hiç evlilik yapmadım gönlümüzü dokunacak bir eş bulamadım eğer söylediklerini de samimi iseniz tanışmak isterseniz mail adresimden ulaşabilirsiniz

  2. Merhabalar Senem hanım tanışmak isterim sizinle yaşım 44 boy 175 esmerim. İstanbul’da yaşıyorum bende evlenip yurt dışında yaşamak istiyordum kısmet olur

  3. Selam Senem hanım nasılsınız ben Bursa’da yaşıyorum yas 31 182 boy 80 kiloyum ailemle yasıyorum gezmeyi severim tanışmak isterim tabi sizde isterseniz

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir