Dost Arayan Zengin Dul Bayanlar

Dost Arayan Zengin Dul Bayanlar Telefonu Arayan Herkese Merhaba Elif ben. Arkadaşlar ben 31 yaşındayım. Burada olmamın nedenlerinden bahsetmek istiyorum ilk olarak. Zengin bayan arıyorum diyenler için tabi ki. Aslında ben de erkek arkadaş arıyorum. Başlıktan da anlayacağınız üzere para falan benim için önemli değil. Güzel bir iş yerinde çalışıyorum. Yönetici pozisyonunda doğal olarak o yüzden hiç para muhabbetine girmeyeceğim. O konuda sorunum yok. Zengin kadınlar sitesi sayesinde benimle arkadaş olan çok kişi oldu. Malum ama ısınamadıktan sonra bir şey yaşayamadık. Neyse şimdi biraz daha güzel şeylerden bahsedelim mi?

Zengin Dul Bayanlar Telefonu

Zengin dul kadınlar ulaşılması zor bayanlar değildir arkadaşlar. Örnek mesela ben işte buradayım. Dost arıyorum kendime daha ne diyebilirim ki? Bugüne kadar evlenmeye de vaktim olmadı. Ya da oldu ben beğenmedim. Ha beğenmeme konusunda tip odaklı değilim. Dost dediğin güzel konuşmalı, saygılı olmalı bir bayana. Çoğuyla bu yüzden ayrıldım ya zaten. Aşırı rahat davrandılar. Tamam ben ortamına göre hareket eden bir kadınım. Güzelim falan ama bu rahatlık da ne böyle? Dediğim gibi önce saygı beyler. Zengin kadınların telefon numaraları konusunda ya da numara isteme konusunda kibar olursanız emin olun size 10 adım gelirim ben.

Zengin dul bayan arıyorum diyenlerden bir ricam daha var arkadaşlar. Gerçek anlamda insanlara duyarsız olanlarla görüşmek istemem. Ben aşk arıyorum. Dost ararken çoğu zaman yanlış anlaşılmalar oluyor. Yapmayın bunu ya neyse. Tamam herkesin söylemek istediği şeyler olabilir.  Ama bazı şeyleride yerinde zamanında söylemek daha doğru olur kanısındayım.

Kendine Sevgili Dost Arayan Zengin Bayanlar

Arkadaşlar zengin bayanım erkek arkadaş arıyorum. Bunu daha açık bir şekilde nasıl söylerim bilemiyorum. Şimdi gelelim asıl meseleye. Zenginsin ama sevgilin mi yok diye soracak olanlara söylüyorum. Evet maalesef yok. Bunun pek çok nedeni var. Öncelikle dostum olacak kişi hep yanımda olmalı. Bundan önce birkaç kişiyle arkadaş olmuştuk. Çok da güzel günlerimiz geçti. Ama baktım ki amaç farklı yere kayıyor. Ben hemen ufak ufak yol aldım kendimce. Ama dediğim gibi hemen ilk görüşmede pervasız konuşmalar canımı sıkıyor.

Ya bakın sabahtan beri aynı şeyleri söylüyorum tamam ama neyse şimdi güzel şeylerden bahsedelim. Erkek arayan zengin bayanlar bilin ki hep aşkın peşinde. Gecenin bir vakti ansızın uyandığımda yanımda sevgilim olsun isterim. Ayrıca ben dulum arkadaşlar. 2 senedir boşanmış durumdayım. Bu nedenle halim vaktim yerinde diye sevgilim olmasın mı?

Dul kadınlar arasında olmak bana heyecan vermiyor açıkçası. Ama yalnızlıktan duyduğum üzüntü beni yıpratıyor. Şöyle güzel bir arkadaşlığım olsa onunla her yere gitsek. Ya da ne bileyim işte sevgililer ne yapıyorsa onu yapsak. Dost arayan bayanlar böyle mutluluk peşinde işte. Her zaman halim vaktim yerinde diye yalnız bırakıldım ben. Güzellik mi bende var. Estetik olmak mı o da bende var. Neyim eksik anlamıyorum. Bu yüzden de lütfen kendinize uygun bir profil olup olmadığımı mesajlarda benimle paylaşınız lütfen.

Dost Arayan Zengin Dul Bayanlar Cep Telefon Numaraları

Şimdi gelelim telefon olayına. Zengin dul bayanlar öyle numarasını herkese vermez bilin bunu. Ama geçen bir arkadaşlık sitesinde bana yazan birkaç kişiye verdim numaramı. Çok da güzel sohbet ettik. Yakında yanıma gelecek. Ancak buradan biriyle tanışırsam maalesef kendisiyle arama mesafe koymak zorunda kalırım. İnsanları kandıramam ben. Bir kişi olur hayatımda onunla dost kalırım. Ha arkadaş olarak konuşuruz orası ayrı.

Zengin bayan arıyorum diye arkadaşlık sitelerini tercih edebilirsiniz aslında. Benim ilk tercihim burası oldu. Bakalım mesajları okuyalım görelim neler yazılacak. İnsanların sevgi aradığı şu dünyada benim vereceğim sevgi ne kadar mutlu edecek insanları merak içindeyim. Neyse gündem böyle bende şu sıralar. İşten güçten vakit buldukça buralardayım. Zaten mesaj gelince direk bildirim sesi duyacağım için dönüşüm kolay olacak size. Şimdilik müsaade var mı beyler? Biraz işlerime döneceğim. Ama mutlaka mesaj atarken kendinizi güzelce tanıtın ki ilk görüşmemizde şaşkın şaşkın gözlerinizin içine bakmayayım olur mu? Dost Arayan Zengin Dul Bayanlar arayışında olan herkesten mesaj beklemekteyim.

Size Yakın İlanlar

Mesajlar


  1. Merhabalar Elif hanım nasılsınız sizinle tanışmak isterim kısaca kendimi tanıtıyım ismim Rafet İstanbul’da yaşıyorum yaşım 25 bakımlı bir erkeğim sizi de tanımak isterim 😀 istersiniz arayabilir veya mesaj atabilirsiniz

  2. Merhaba Elif ben İstanbul dan Burak 28 yasındayım sizinle tanışmak isterim tabi sizde isterseniz numaramdan iletişim kurabilirsiniz

  3. Selam mutlu huzurlu sağlıklı bir akşam diliyorum ben yalnız yaşayan bir insanım samimi ciddi yalan riya olmadan her şeyi açık konuşmak isteyen bir kişiyim dürüstlük sadakat çok önemli benim için neysem oyum zaten konuşmadan anlaşılır mutlu akşamlar

  4. Elif hanım öncelikle merhabalar sonsuz saygılarımı sunarım makalenizde belirttiğiniz gibi bende aşka odaklı sağlam bir arkadaşlık kurmak istiyorum tabii her şeyden önce güven konusu önde gelir bunu sizde bilirsiniz zaten güveni aşıp sizinle güzel bir diyalog kurup mutlu bir arkadaşlık yaşamak istiyorum sizden gelecek olumlu bir cevap ve telefon numaranızı bekliyorum şimdilik sağlıcakla kalın saygılarımla.

  5. Merhaba arkadaşlar ben yeniyim burada adım Ali 43 yaşındayım. Hayatımı ciddi yasamak istiyorum gerçekten kimse arasa her şeyi iyi anlatacağım.

  6. Merhaba 34 yaşındayım Iğdırlıyım İstanbul’da oturuyorum bekarım seni daha yakından tanımak istiyorum niyetim ciddi bir arkadaşlık ileriye dönük tabi sende istersen

  7. Merhaba Elif hanım seninle tanışmak istiyorum bende kendime dürüst bayan arkadaş arıyorum o kişi sen olabilirsin

  8. Selam Elif 37 yaşında temiz saygılı biriyim birlikte arkadaşlık yapabiliriz tanışmak ümidiyle bana bir şans ver saygılarımla

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir